Test software FRANZIS Analog Projects

Analog-projects-3-coverNedávno jsem si stáhl free verzi software Analog Projects vynikající německé firmy FRANZIS. Již dříve jsem experimentoval s COLOR projects professional a Photo BUZZER této firmy a tak mne prvky ovládání včetně přechodu na manuální volbu filtrů již nedělaly žádný problém. Software opět nabízí přednastavené šablony, v nich pak můžete ručně upravovat jednotlivé parametry filtrů, přidat si další filtry z široké nabídky a výsledek nastavení si uložit do vlastních uživatelských šablon. Na zkoušku jsem si stáhl obrázek včely.

Včela

Na tento obrázek výše jsem pak aplikoval jednu z mnoha nabízených šablon, maličko poupravil prvky filtrů a výsledek dopadl takto:

Včela_upraveno

Na trochu pomateného bývalého prezidenta Klause jsem použil další šablonu opět s malými úpravami jednotlivých filtrů:

Václav Klaus_sluchátka

O víkendu jsem si na procházce po Vítkově udělal pár fotek a ty následně prohnal zas jinou šablonou a opět si trochu zaexperimentoval s nabízenými filtry, něco málo přidal z možností volby dalších filtrů, poupravil pár parametrů a zkusil tak dát fotkám patinu staré doby.

DSC01755

Originální snímek

CHMÝŘÍ_DSC01755

Snímek po úpravě

DSC01759

Snímek původní

ŽIŽKOV_DSC01759

Snímek po úpravě

Dalších pár upravených fotek naleznete zde. A přeji hodně zábavy s tímto vynikajícím pomocníkem z dílny FRANZIS, stáhnout si jeji můžete tady.

Zanechat Odpověď

